lördag 30 april 2011

Valborg

Jag börjar dagen med att vakna klockan 6. Så typiskt när jag behöver lite sovmorgon. Så det var bara att börja med morgonpromenad, efter det så färgade jag klart håret och åt frukost.
Nu ska jag snart bege mig till HC och köpa present till M. och kolla på klocka till mig. Vet vad jag vill ha och den är kanonbra i och med jag har nickelallergi. Den är i plast och jag skriver inte vad den kostar men den finns på guldfynd.

Så nu ska jag klä på mig och åka. Sen vid 17 så ska vi upp till Malin och fira M. och grilla, sen ska jag och Dennis promenera till folketspark eller om det är folkparken (blandar ihop dem två) och kolla på bålet och bara promenera runt lite. Lär behövas efter grillningen. min mage jobbar alltid hårdare när jag ätit grillat och promenader underlättar. jag får inte dumping utan det är bara att tarmen bearbetar maten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar