torsdag 28 april 2011

Skor

Igår när jag städade så passade jag på att rensa bland mina skor. Så nu äger jag bara tre par varan ett par inte kan kallas skor för det är foppatofflor. Dags att köpa nya. jag ahr aldrig ägt under fem par skor och det känns lite tomt. I-lands problem på hög nivå.
Igår var en helt underbar dag. VI fick reda på att vi har fritt fram och göra vad vi vill med trädgården, vi behöver inte fråga om vi får riva ner staketer och bygga nytt. Så i sommar är det mycket som sker i vår trädgård.
Vi ska såga ner körsbärsträdet på baksidan, enarna på framsidan, ska bygga nytt och högre staket så vi slipper att vara iaktagna varje gång vi är på baksidan. Rabatten på baksidan ska mestadels bli gräsmatta med undantag för en lite rabatt där jag ska ha blommor. Rabatterna på framsidan ska jag ha rosor, och msoor av blommor. Det kommer bli så fint när allt är klart. Dock kommer inte resultatet synas förän till nästa vår. Nu i sommar kommer jag plantera penseér och köpte blommor och i höst planterar jag lökar och frön.

Nu ska jag lägga mig en runda och sen ut i det underbara vädret och promenera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar