måndag 18 april 2011

Storlekar

Jag har minskat 3 dubbel storlekar t.ex 42/44. Känns skönt, så nu blir det snart att köpa lite sommarkläder för jag har typ ett par leggings och en kjol som jag fått av Malin. Linnena börjar hänga på mig så det får bli några nya sånna också. BHarna är också förstora nu men dom får jag ha ett tag till. Har D-kupa nu och nästa storlek jag har hemma är C. Så en kupstorlek har försvunnit. Bra jobbat Michelle -klappar på axlen-

Idag tog jag min dagliga promenad, dock bara bort till affären och tillbaka. Var tvungen att handla lite för jag jobbar ikväll. Så denna dagen kommer passera i ett nafs. jobbar imorgonbitti också. Börjar 8.00 så jag får lite sovmorgon. Som tur är så har jag världens underbaraste man som gör allt för mig så han kör mig till jobb både idag och så går han upp tidigt imorgon för att köra mig då med. Jag är bortskämd!

1 kommentar:

  1. De e så kul när man mäker på kläderna att man gått ner=)
    Underbart=) Är så glad för din skull gumman.

    Nej idag va de information om jobbet, har min första intervju där imorrn s¨får hålla tummarna=)

    Kramar

    SvaraRadera