måndag 11 april 2011

Mask

Dennis påpekade innan idag hur sprallig jag har blivit nu. Jag har börjat bli som jag var när vi träffades för snart 8år sen.
Jag känner hur masken jag burit dom senaste 4 åren håller på att falla mer och mer. Sakta men säkert. känns helt underbart vill jag lova.
Jag märker själv att jag är piggare, mer alert och oftast på gott humör. Och när jag blir förbannad då blir jag FÖRBANNAD och håller inte inne så mycket nu för tiden.Så både det goda- och förjävliga humöret är tillbaka. Sen som sagt. Oftast är jag på bra humör och det är inte mycket som kan få mig irriterad. Inte små saker som det var innan i alla fall.

Det är så härligt ute nu. Idag så tog jag av mig jackan och bara njöt av värmen, nu ikväll när vi åkte och handlade så hade jag 3/4 byxor på mig, linner och en oversized glest stickad tröja. Helt underbart!

Hösten 2003.


Taget för ca. en månad sedan. Dagarna innan OP.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar