fredag 15 april 2011

53 dagar

Vågen visar -20 kilo på 53 dgar och då räknar jag inte med att jag gick upp 2,5 kilo från dagen innan operation till dagen efter för vätska och gas. Bra jobbat tycker jag i och med det enda jag gör är att äta 7 ggr om dagen och är ute och promenerar. 20 kilo lyckades jag inte ens gå ner med hjälp av xtravaganza då jag tränade både fysiskt och mentalt.

Idag så blir det som vanligt att promenera, åka och handla hem ingridienser till varmsmörgåstårta som Dennis ska få till middag imorgon. Frågan är bara vad jag ska ha och äta? Har ingen aning alls. Köper nog hem en barnmatsburk och har det. Jag äter inget bröd merän knäcke och då är det inte så bra att käka varmsmörgåstårta i och med att det bestor till största del av bröd. Och andra sidan så kan jag koka en potatis och ha fyllningen till. För cream fraish (stava) kan jag äta utan att få dumping.

3 kommentarer:

  1. så bra...du komer ju vara snygare på ingen tid als.

    SvaraRadera
  2. KANON. Du glömde bara ett A i dagar :)

    SvaraRadera
  3. det hade du ju kunat göra utan operation. Latheten själv.

    SvaraRadera