torsdag 7 april 2011

Tappar hår...

Märkte när jag tvättade håret och borstade att jag tappar hår. Det är vanligt efter operation att man gör det, hoppas på lite tunnare hår. Låter konstigt för dom som har tunnt hår, mitt hår är så bongstyrigt att det inte går att göra något med det. Skulle jag låta håret hänga och torka så ser jag ut som ett troll när det är torrt så jag har alltid det uppsatt när jag borstat det. Vått hår i en hästsvans när det är blött och torkar är heller inte fint så man ser var hårsnodden (tottebandet) suttit.
Detta är ett I-lands problem. Man är aldrig nöjd över hur man ser ut.

Nu blir det en micropromenad innan Criminal mindes.

En av mina älskade systrar! Jag har själv gjort bilden suddig för att personen ska förbli anonym.
Min lillebror


Hittar inga bilder på min storebror och min andra storasyster. Bilderna har inget med inlägget att göra merän att jag SAKNAR min familj nere i Skåne och mina vänner där nere också!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar