måndag 25 april 2011

Fika och trädgårdsplaner

Vissa av våraq grannar är ju helt underbara. Jag var och fikade hos ett par grannar som bor i samma radhuslänga som vi gör. Efter att ha haft tankar på att flytta så fick jag massa ideér av karln som även erbjöd sig att hjälpa oss i trädgården. Tjejen också. Dom är helt underbara. Önskar att det var många fler av grannarna som är så trevliga. M. och M. har vi pratat med massor. Jag jobbade med tjejen som vikarie på den arbetsplatsen jag är på nu. Och då blev det att vi började prata mer och mer.

Vi fick reda på mycket saker som vi inte visste. Som tex. att vi har rätt att få virke från vår hyresvärd för att kunna bygga ett högt saktet så vi slipper bli granskade av k***ingen mitt emot som tror att hon fortfarande bor i vårt hus.

Och som svägerskan skrev på FB ett kalgomål blir jag av med och det är att tjocka männikor inte ska gå i bikini, till viss del i alla fall.

Nu blir det lite TV och sen sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar