söndag 17 april 2011

Söndag

Idag tog vi promenad runt klocket. Skulle gått den vägen som vi gick igår men ändrade oss. jag har träningsvärk i mina ben och min rumpa. Sinnessjukt att få det av att bara gå.

Sitter och väntar på att maten ska bli klart. Det är fisk i chili/paprika cream fraish- täcke och potatis som står på menyn denna kväll. Jag ska köpra hem vårrullar och ha senare i veckan. Blev sugen på det när jag såg att en gammal klasskamrat skulle ha det. Jag som inte är så glad för vårrullar och så. Men nu är jag GRYMT sugen på det. Förvisso kan jag bara äta en halv men då har jag den andra till kvällen eller lunch dagen efter.

Nu skriker mitt huvud efter mat när jag ser vad klockan är. Har ju mina bestämda tider jag äter på.
7.30, 10.00, 12.00, 14.00, 16.00 och 20,00 och ibland 22.00. Som Dennis säger "du bara äter och äter och äter".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar