tisdag 17 maj 2011

Underbar dag

Idag så har jag umgåts med Malin hela eftermiddagen. Jag cyklade ner till Ljura och höll henne sällskap nere i butiken, sen så när jag var påväg hem så fick jag ett sms om jag vill umgås lite mer. Klart jag vill. Hon bjöd på middag (snart dags att jag och Dennis bjuder dom på middag) och det var lika gott som alltid. Gympade till moras träsk med grabbarna som tyckte det var kul att jag gjorde rörelserna.

När jag kom hem och tömde brevlådan så låg en av mina nya kjolar i den. Vilken lycka med lite nytt. Besvikelsen kom när jag skulle pröva den och inte kunde knäppa. Jag som tycker att jag minskat ofantligt mycket både i vikt ocg centimeter i midjan. Aja, om någon månad kan jag ha den. Och den andra kjolen kommer nu i veckan. Jag är njöd med min viktminskning som är 27 kilo på 10 veckor. Kan dock in hjälpa att känna besvikelsen när alla kläder hänger och man köper nytt så passar det inte än. Sommaren har inte börjat än så no worries!

2 kommentarer:

  1. då har du alså ente gåt ner så massor som du postår.

    SvaraRadera
  2. Du hargått ner så fort Michelle... skallen blirförvirrad o tänker inte klart... tuggummi o mask i hjärnan... men du landar i din nya kropp så småning om.-... och det är lika skoj för mig o barna att vara meddej... såde så

    SvaraRadera