måndag 9 maj 2011

Social och shopping

Ska dra igång en maskin tvätt nu så den är klar innan jag går hemifrån. Ska umgås med Malin och grabbarna.
BVC, stan och kanske förljer jag med till Ljura. Är fortfarande på jakt efter en kofta. Fryser baken av mig nu för tiden. Satt till och med med rumpvarmaren i bilen igår så mycket frös jag. Ska bli spännande och se vilken storlek jag har i tröjor nu. Början på året hade jag XXL i tröjor/linnen och i byxor hade jag 54. Nu har jag 46 eller om man ska dra det hårt så har jag 45 för 46orna är förstora och 44 för små. I leggings har jag L, BH har jag DD som är förstort och D en aning för litet. Känner på alla kläder att det går åt rätt håll. Ska bara hänga med mentalt också. Det är lite lättare när jag "bara" går ner 2 kilo i veckan än om jag hade rasat massor. Så på så sätt är jag glad att det går "sakta".

nej tvättan, duschen och påklädning.

1 kommentar:

  1. Så kul att det går bra för dej! i sommar kommer du bli en pudding :)

    SvaraRadera