måndag 2 maj 2011

Helgen

Helgen har varit lugn. Firade ju M. i lördags vi köpte en radiostyrd bil åt honom som Dennis lovat att han skulle köpa till honom för snart ett år sen.
Efter kalaset så åkte vi en runda och skulle egentligen promenera upp och kolla på majbrasan men så började det regna och då ville ingen av oss promenera eller kolla på brasan. Så vi åkte en runda istället.
När vi kom hem så drack jag baccardi breezer. Eller rättare sagt en trejde dels baccardi brezzer sen var jag full och höll på att somna. jag var lättpåverkad innan då jag kunde dricka två stycken men detta tog priset. Dennis tyckte det var kul i alla fall, skönt att det roade någon.

Igår så var vi inne på stan och kollade på majtåget. Här uppe är det två tåg. Ett demostrations tåg och ett med bilar och motorcyklar. Vi kollade givetvis på dom fina bilarna och amrikanarna. Sen var det hem och börja med steken som vi hade till middag. Hur gott som helst och inga problem att äta det heller fast att den var trådig.

Idag så ska vi jobba. Båda börjar 15. Men jag slutar 20.30 och Dennis 23.40.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar