måndag 9 maj 2011

Skev kroppsuppfattning

Jag köpte en jätte snygg grå stickad kofta. Storleken är M/L (!), jag köpte även en beige tunn tröja som var storlek L satt perfekt och ett svart linne. Hade inte Malin sagt att jag inte skulle ha större storlek än L så hade jag köpt allt i XL. Skev kroppsuppfattning. Kommer jag nog ha ett bra tag om inte för alltid. Så shoppa kläder på nätet går bort helt och hållet ett tag framöver.
Är mega nöjd med mina nya kläder. Tre plagg för 273:- och den koftan jag kollade på först skulle kosta 250:- inget dyrt men jag tar hellre mer för mindre.

Dagen började bra men tog en sväng åt det sämre hållet då jag fick samtal från sjukhuset och det var pappa sin åkte in igen. Det är bara drygt två månader sen han låg inne sist. Tycker att han borde få ett break nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar