lördag 21 maj 2011

Börjar jag bli gammal?!

Vaknar tidigare och tidigare på mornarna nu för tiden. Brukar vakna mellan 6.30 och 7 men idag så vaknar jag 6! Sinnessjukt. Låg och försökte somna om men det gick inte. Detta resulterar i att jag kommer vara trött hela dagen nu.

Igår så var jag på Ljura och höll Malin sällskap i butiken. Vi fotograferade lite objekt som hon skulle lägga ut på tradera. Sen åkte jag hem, när jag kommer till hållplatsen innan jag ska gå av så ser jag Malin och grabbarna så och kolla på spårvagnen. Jag vinkar som jag vet inte vad, Malin ser mig men grabbarna kollar på mig precis som vem är du =) underbara barn!
Dom får mig att längta efter barn själv så fruktansvärt mycket. Ibland är längtan så stor att det gör ont i mig. Men nu är det bara minst 10 månader kvar.

Idag så ska jg gå på gröna dagen här i klockan. Ska gå med Malin och grabbarna då Dennis kommer sova länge i och med han jobbat kväll veckan som gått.

Nej nu är det dags för mellanmål och sen ska jag göra mig i ordning. Måste måla på mig mitt ansikte så jag inte ser ut som en zombie!

1 kommentar: