onsdag 1 juni 2011

Ny månad

Sjukt att det redan är Juni. Vart har tiden tagit vägen?

Idag så gör jag inte ett jota merän att jag har promenerat, tränat och promenerat lite till. Ska snart börja med maten. Blir inget avancerat. Biffar, sås och nypotatis.

Snart åker vi ner till Skåne igen och bara några dagar efter vi kommit hem så bär det av på kryssning. Underbart med sommar.
När vi är nere i Skåne så ska jag passa på och shoppa på väla som jag inte gjort på 8år. Dags nu tycker jag. Vi åker över till danmark som vanligt, umgås med föräldrarna, vänner och bara tar det lugnt.

I November hoppas jag att jag ska få se 100 Monkeys på fryshuset i Stockholm. Men ända önskan som födelsedags present är biljetter dit.

Kålmorden 22/5 2010 STL 2XL i linnet, STL 52 i byxorna

Dagen efter operation

Jag vid Varamon, Maj 2011 STL M/L i tröjan STL 46 (förstora) i byxor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar