söndag 5 juni 2011

Grillat och alkohol

Ikväll så var vi inne och grillade hos ett par grannar. Trevligt som tusan vill jag lova. Blev lite alkohol också, för min del behövs det inte mycket nu för tiden för att jag ska bli glad i hågen.
Efter grillningen så tog vi kvinnor oss en promenad och släppte ut barnet inom oss i gungorna, rutschkanan och hängde knäväck. Jag försökte i alla fall, har glömt bort hut man gör.


Suddiga bilder. Lite svårt att få en bra bild när man är i rörelse. Speciellt med mobilkameran.

Igår (fredag) tog jag och Dennis en promenad i lilla skogen som finns här uppe. Mysigt som bara den, jag fick för mig att hoppa upp på en sten. Det hade jag inte klarat för 2 månader sen.




Nu är det dags för sängen. Tröttheten kommer smygande nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar