torsdag 2 juni 2011

Underbara dag

Jag vaknade till när Dennis kom och la sig runt 04-tiden. Har legat i dvala sedan dess innan jag bestämde mig för att stiga upp 06.10. Så denna morgonen har jag hunnit med en promenad, träna och frukost. Ska träna lite till när jag bloggat klart.

Idag så blir det en lugn dag skulle jag tro, arbete i trädgården i form av rensa rabatter, klippa gräsmattan och klippa ner buskar. Måste göra något med gården nu så jag kan plantera lite blommor.
Förhoppningsvis så blir det grillat till middag. Är så sugen på at grilla och sitta ute och äta när det är så fint väder som det är.
Ska försöka få upp Dennis skapligt så vi hinner med lite idag.

Nu blir det träning och sen ett härligt bad i ljummer vatten då jag håller på att smälta av värmen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar