fredag 24 juni 2011

Midsommarafton

Igår så var vi över i Danmark, på båten blev det shopping av smink. Jag ahr ALDRIG lagt så mycket pengar på smink i hela mitt liv. Foundation x2, smokey-eye penna. Det gick på 300:-
Sen bar det av till NovaLund för lite mer shopping så min midsommar outfit blev komplett. Hade oturen att min enda vita BH gick sönder när vi var i HBG så det blev att köpa en ny. Jag tog samma storlek som jag har i BHarna sedan innan operation. Visade sig att dom var givetvis förstora. Så Jag tog en storlek mindre och även den var förstor. Jag har gått från DD 90 till C90. Känns helt underbart!!!!
Det blev även ett vitt linne i och med min kjol är vit med blå blommor på som jag inte haft sen den 12 Augusti 2005 när Dennis syster gifte sig. Den kan jag ha nu. Storlek 42. Förvisso med resår i midjan men ändå!!!

Nu är vi nere hos Dennis pappa och hans tjej, här är det så lugnt och fridfullt. Dom bor på landet så på mornarna kan vi vakna till ljudet av kossor. Låter underbart! Såhär skulle jag kunna tänka mig att bo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar