tisdag 26 juli 2011

Underbar kväll

Idag kom Mysan upp hit till Norrköping på semester. Jag gick upp till campingen dom var på nu ikväll, det var helt underbart att träffa henne. Som jag saknar henne i alla dessa år som vi inte träffats på. 7 år har gått, hon har träffat en man som passar henne perfekt, dom har förlovar sig, fått barn och gift sig. Så roligt att prata massa minnen och höra hur hon har det. Vi grillade och jag hade bara tänkt att stanna till 22 tiden. Men när klockan började närma sig 23 så skickade jag sms till Dennis om att han fick hämta mig. Hade så superduper trevligt. När Dennis kom så satte han sig också ner. Mysan och resten av sällskapet var nyfikna på Dennis.
Vi begav oss hemåt runt 00.30. Kan inte fatta att det gått så lång tid. Vart tar tiden vägen?!

Underbara Mysan!!

Wiggo är ett riktigt charmtroll

Och social av sig.

1 kommentar:

  1. The good old times som d sejer :)fina bilder på er. du é verkligen snygg bella

    SvaraRadera