lördag 30 juli 2011

Prickikorv

Så ser jag ut nu! Började imorse med myggbetts - liknande knutor som kliaade så jag blev tokig.
När jag slutade jobb så kom febern och så upptäckte jag ännu fler utslag. Panikslagen ringde jag till mamma men hon svarade inte, då ringde jag till pappa och han kom inte ihåg vilka barnjukdomar jag haft. Har googlat lite och det är inte bra alls man blir hyprokondriker av det. Men i alla fall så fick jag reda på att jag bara haft kikhosta och ett få tal vattkoppor (läs två stycken koppor).
Så imorgon blir det inget jobb för mig. Känns så typiskt när man bara har en dag kvar på helgen och sen är ledig tills på onsdag.

Nu blir det snart iväg och handla och till kvällsmat blir det tacos. Får se om det smakar eller inte idag. Men är sjukt sugen på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar