söndag 24 juli 2011

Chock!!!

Jag fick mig verkligen en chock igår. Jag bad Dennis ta kort på mig för att se om jag verkligen är så fet som jag känner mig just nu. Sagt och gjort. När jag kollade på fotot så fick jag mig världens chock. Jag måste sluta se migsjälv som fet. Det är jag verkligen inte, visst jag är inte trådsmal heller men på god väg.



Såhär såg jag ut för exakt ett år sen. SKRÄMMANDE!!


Snacka om skillnad. Närmre bestämt 38 kilos skillnad!! Smärtpåverkad och ingen lust att snygga till mig. Inte för att jag behöver det men ändå :)

2 kommentarer:

  1. Jag vet vilken skev bild man har av sig själv, tilsl den där AHA upplevelsen kommer... den är jävligt njas!!!!

    SvaraRadera
  2. Du är super duktig gomman. Förvånade att se´bilden på dig där du är större. Du som alltid varit så liten tösa bit. Du ska vara så otroligt stålt över dig själv =) Det spelar ingen roll om man väger 50 kg eller 150 lika fin ändå. Men för hälsans skull är det toppen. Så länge du mår bra och kroppen mår bra =)

    SvaraRadera