lördag 9 juli 2011

Idiottripp och jobb

I måndags så var jag och Dennis uppe i Stockholm på den årliga idiot-turen. Vi skulle till Göteborg var det tänkt men när jag körde mot motorvägen som löper söder så sa vi att vi åker norr ut i stället. Vi hamnade först ute i nacka där vi åt en mjukglass som inte funkade för mig, sen fortsatte vi mot ersta och gick en runda. Vi gick förbi en restaurang som vi bestämde oss för att äta på när det var dags för mig att äta middag. Vi åt revbensspjäll. Jag klarade bara äta tre bitar och lite pomme sen var jag mätt så Dennis fick äta nästan två portioner. Han hade inget emot det då det var så underbart gott.

Mycket mat för pengarna.


 Vid Ersta december 2010 innan jag skulle träffa läkaren för bedömning av operation.
Vid Ersta Juli 2011 36 kilo lättare.

I onsdags så började jag jobba igen. Känns helt underbart att ha något att göra om dagarna nu. Började lite soft med en tredagars vecka och ledig helg.

Nu ska jag ut och jogga innan det blir för varmt. Ikväll blir det nog Munken in the park med svägerskan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar